۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

برگزاری نخستين همايش ملی معماری و شهرسازی ايرانی‌ـ ‌اسلامی

سازمان بسيج مهندسين با همكاری دانشگاه هنر اسلامی تبريز و مركز مطالعاتی و تحقيقاتی معماری و شهرسازی وزارت مسكن و شهرسازی نخستين همايش ملی معماری و شهرسازی ايرانی اسلامی را برگزار می‌كند.
سردار سعيد فرجيان‌زاده، رئيس سازمان بسيج مهندسين كشور در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با بيان اين خبر گفت: سازمان بسيج مهندسين با همكاری دانشگاه هنر اسلامی تبريز و مركز مطالعاتی و تحقيقاتی معماری و شهرسازی وزارت مسكن و شهرسازی نخستين همايش ملی معماری و شهرسازی ايرانی ـ اسلامی را برگزار می‌كند.
وی با اشاره به اينكه اين همايش سوم ارديبهشت‌ماه سال‌ 90 در تبريز برگزار می‌شود، افزود: از كليه مهندسان و متخصصان، اساتيد و اعضای هيئت علمی مراكز آموزش عالی دعوت به‌عمل می‌آيد تا ضمن ارسال چكيده مقالات خود تا پايان آذر‌ماه سال‌جاری در اين همايش ملی حضوری ثمربخش داشته باشند.
فرجيان‌زاده با بيان اينكه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در همايش و ارسال چكيده مقالات می‌توانند به سايت دانشگاه هنر اسلامی تبريز به آدرس www.tabriziau-conference.ir مراجعه كنند، اظهار كرد: حكمت و مبانی نظری معماری و شهرسازی ايرانی و اسلامی، انديشه‌ها و نظريه‌ها در حوزه شهر و معماری ايرانی و اسلامی، فرهنگ اسلامی و شهر نشينی ايرانی و ... از محورهای اين همايش است.



هیچ نظری موجود نیست: